Speak eller Musik til dit telefonanlæg. Bestil her!
Indtaling af dine telefon voiceprompts – Eller Telefonmusik / Ventemusik!
Generelle betingelser
Når du har modtaget dine speaks eller din ventemusik til telefoncentralen, må du bruge det ligeså længe, du vil. Du må dog kun bruge det, til den ene virksomhed, der har købt det - og kun til én telefoncentral (medmindre du har købt rettigheden til flere centraler).
Ventemusik og speaks må kun benyttes på virksomhedens telefonudstyr. Al øvrig anvendelse (web, powerpoint etc.) er ikke tilladt.
Såfremt du senere får brug for at afvikle speaks eller ventemusk på flere centraler, kan du frikøbe speaken. Skriv til os for yderligere info.
Udtale og ”svære ord”
Hvis der i manuscriptet er en speciel udtale som f.eks. firmanavn, brandnavn eller personnavn, er det vigtigt, du senest 15 minutter efter bestilling, giver os en ""guide"" til den korrekte udtale.
Såfremt vi ikke modtager en udtale-guide, kan vi ikke tage ansvaret for forkert udtale i den endelige produktion. Du kan gøre det på to måder:
1. Optag den korrekte udtale på din smart-phone og send den på e-mail til info@speakonline.dk.
2. Ringe til vores udtaleservice på tlf.nr.: (+45) 69 14 24 12 og indtal den korrekte udtale til os.
Ved manglende audio-guide til korrekt udtale, vil en ny optagelse af beskeden koste 75% af den fulde købspris.
Stilart for speaks
Ved bestilling af dine speaks er det en god idé at angive, hvilken stil, du ønsker det speaket i som f.eks. glad, seriøs, neutral osv… Skriv det i feltet ”bemærkninger” på ordren.
Leveringstid
På hverdage vil du kunne forvente at modtage speaket 24-48 timer efter angivelsen af din ordre. Såfremt det haster, kan vi, mod et tillæg, fremskynde processen. Skriv det i feltet ”bemærkninger” på ordren.
Godkendelse af speaks.
Når du får de bestilte lydfiler, er det din opgave at lytte dem igennem for fejl inden 48 timer (to hverdage) efter modtagelse. Såfremt der er fejl i speaks sammenlignet med manuscriptet, er rettelsen selvfølgelig på vores regning. Skulle du derimod opdage en fejl i manuscriptet - eller har du bare generelle ændringer, koster det 75% af den fulde købspris at rette. Såfremt evt. fejl ikke påpeges inden 48 timer efter modtagelse, vil ordren blive betragtet som afsluttet og godkendt, hvorefter evt. rettelser skal oprettes som en almindelig ny ordre.
Kan jeg skifte speaker midt i et forløb?
Som udgangspunkt er svaret nej. Selvfølgelig kan du vælge at skifte stemme, men ikke uden omkostning. Den aktuelle speaker har været i studiet og har brugt tid/energi på at speake, og det skal naturligvis honoreres. Derfor er det også vigtigt, at du lytter nøje til demoerne på vores hjemmeside, inden du vælger stemmen til dit projekt. Evt. kan speakeren levere en demo ud fra dit manus, hvis det ønskes.
Kan jeg fortryde min ordre, når den er sat i gang?
Ja, det kan du, men ikke uden omkostninger. Hvis du fortryder midt i et forløb kan du evt. få rabat på den aftalte pris, men det aftales fra gang til gang.
Bestilling
Att:
CVR.nr.:
E-mail:
Kontaktpersons telefonnr.:
Hoved-telefon:
Bestilt fra IP: 18.97.9.169
Bestillingsdato: 04-12-2024
Valuta:
|
SpeakOnline
Kragelundvænget 21
7080
Børkop
Denmark
CVR.nr.: DK-6906814
E-mail: info@speakonline.dk
Telefon: 92 15 92 10
Web: www.SpeakOnline.dk
|
Vigtigt!!!
Hvis
der i manuskriptet er en speciel udtale som f.eks. firmanavn, brandnavn
eller personnavn, er det vigtigt, du senest 15 minutter efter
bestilling, giver os en ""guide"" til den korrekte udtale.
Såfremt vi
ikke modtager en udtale-guide, kan vi ikke tage ansvaret for forkert
udtale i den endelige produktion. Du kan gøre det på to måder:
1. Optag den korrekte udtale på din smart-phone og send den på e-mail til info@speakonline.dk
2. Ringe til vores udtaleservice på tlf.nr.: (+45) 69 14 24 12 og indtal den korrekte udtale til os.
Ved evt. fejl i bestillingen el.lign., kontakt venligst info@speakonline.dk
Detaljer
Oversigt over speaks
Telefonmusik
Generelle betingelser
Når du har modtaget dine speaks eller din ventemusik til telefoncentralen, må du bruge det ligeså længe, du vil. Du må dog kun bruge det, til den ene virksomhed, der har købt det - og kun til én telefoncentral (medmindre du har købt rettigheden til flere centraler).
Ventemusik og speaks må kun benyttes på virksomhedens telefonudstyr. Al øvrig anvendelse (web, powerpoint etc.) er ikke tilladt.
Såfremt du senere får brug for at afvikle speaks eller ventemusk på flere centraler, kan du frikøbe speaken. Skriv til os for yderligere info.
Udtale og ”svære ord”
Hvis der i manuscriptet er en speciel udtale som f.eks. firmanavn, brandnavn eller personnavn, er det vigtigt, du senest 15 minutter efter bestilling, giver os en ""guide"" til den korrekte udtale.
Såfremt vi ikke modtager en udtale-guide, kan vi ikke tage ansvaret for forkert udtale i den endelige produktion. Du kan gøre det på to måder:
1. Optag den korrekte udtale på din smart-phone og send den på e-mail til info@speakonline.dk.
2. Ringe til vores udtaleservice på tlf.nr.: (+45) 69 14 24 12 og indtal den korrekte udtale til os.
Ved manglende audio-guide til korrekt udtale, vil en ny optagelse af beskeden koste 75% af den fulde købspris.
Stilart for speaks
Ved bestilling af dine speaks er det en god idé at angive, hvilken stil, du ønsker det speaket i som f.eks. glad, seriøs, neutral osv… Skriv det i feltet ”bemærkninger” på ordren.
Leveringstid
På hverdage vil du kunne forvente at modtage speaket 24-48 timer efter angivelsen af din ordre. Såfremt det haster, kan vi, mod et tillæg, fremskynde processen. Skriv det i feltet ”bemærkninger” på ordren.
Godkendelse af speaks.
Når du får de bestilte lydfiler, er det din opgave at lytte dem igennem for fejl inden 48 timer (to hverdage) efter modtagelse. Såfremt der er fejl i speaks sammenlignet med manuscriptet, er rettelsen selvfølgelig på vores regning. Skulle du derimod opdage en fejl i manuscriptet - eller har du bare generelle ændringer, koster det 75% af den fulde købspris at rette. Såfremt evt. fejl ikke påpeges inden 48 timer efter modtagelse, vil ordren blive betragtet som afsluttet og godkendt, hvorefter evt. rettelser skal oprettes som en almindelig ny ordre.
Kan jeg skifte speaker midt i et forløb?
Som udgangspunkt er svaret nej. Selvfølgelig kan du vælge at skifte stemme, men ikke uden omkostning. Den aktuelle speaker har været i studiet og har brugt tid/energi på at speake, og det skal naturligvis honoreres. Derfor er det også vigtigt, at du lytter nøje til demoerne på vores hjemmeside, inden du vælger stemmen til dit projekt. Evt. kan speakeren levere en demo ud fra dit manus, hvis det ønskes.
Kan jeg fortryde min ordre, når den er sat i gang?
Ja, det kan du, men ikke uden omkostninger. Hvis du fortryder midt i et forløb kan du evt. få rabat på den aftalte pris, men det aftales fra gang til gang.
Vil du fremstå Professionel??
…så lyd professionel og giv dine kunder et godt indtryk i telefonen.
Bestil dit speak i dag!
Kontakt os
SpeakOnline
E-mail: info@speakonline.dk
Telefon: (+45) 92 15 92 10