Hvor meget er en professionel indtaling værd?
Vi giver dig valuta for dine penge!
Et indringningsflow er utrolig vigtigt. Det er ikke kun det speak, der præsentere virksomheden, men også den musik dine kunder præsenteres for, for ikke at nævne sammensætningen af, hvordan det hele fungerer med navigationen i telefonsystemet – det er altså den samlede telefonprofil, der er af altafgørende betydning. Samtidig er velkomsten i telefonen jo reelt virksomhedens ansigt udadtil og kan være med til at danne førstehåndsindtrykket for dine kunder.
Når dine kunder selv ringer ind til din virksomhed, har du dem i en meget gunstig situation. De er opmærksomme og indstillet på at lytte/snakke – og samtidig er de væsentlig mere købevillige, end hvis du omvendt havde ringet til dem. Det er netop i denne situation, du kan bruge en evt. ventetid konstruktivt – i stedet for bare at ”lade dem vente”. Det er også her, vigtigheden af indringningsflowet viser sit værd.
Telefon IVR (Interactive Voice Response) er ikke ”bare” noget man implementerer. Det kræver planlægning og strategi, for hvad nytter det at have en løsning, der kan alt, hvis du bruger den forkert og dermed taber kunderne i farten? Med den rigtige telefonprofil kan du ikke bare give kunderne en god oplevelse, men du kan optimere dine egne forretningsgange i virksomheden og samtidig opnå et højere udbytte.
Vi tror på Toyata’s ”LEAN” som et værktøj til en vedvarende forandringsproces. I praksis handler det om at indrette arbejdsgange, så der er et flow. Det gør man ved at hindre eller fjerne flaskehalse, køer og bunker, så arbejdsprocesserne glider glat uden afbrydelser. Det gælder naturligvis internt, men også på vejen FRA dine kunder TIL din virksomhed.
Med mange års erfaring indenfor kommunikation, markedsføring og ikke mindst indenfor telefonbranchen, kan vi hjælpe dig helt til dørs. Vi sikrer, at dine kunder bliver guidet sikkert igennem telefonsystemet og ikke havner i en endeløs labyrint af “deads ends”.
Vi er gode til det vi laver, og netop derfor har vi produceret speaks eller ventemusik osv. for bla. disse brands:
…skal din virksomhed være den næste i rækken?
LEAN kan bruges til at styrke arbejdsgangene, så kunderne får en god oplevelse af det, virksomheden yder. …og en god kundeoplevelse, skaber vækst.